I N B R O T T !

Godmorgon!
Vad gör jag uppe egentligen med tanke på att vi är Lediga idag. (Maha, det är inte bara Malin som har sån tur, viktigt!)
Vaknade lite efter åtta av en dröm. En hemsk dröm om att vi hade inbrott här hemma. Ja, det är ju en massa inbrott här i vårt område, så det kankse inte är så konsitgt att jag drömmer om det nu?:P

Jag drömde i alla fall om att det var två som jag vet vilka de är som gjorde inbrottet. En kille och en tjej, haha.
Allt i mitt rum var borta, det var helt tomt. T.o.m. mina ljusstakar som jag har fastskruvade på väggen var borta, haha.
Men i drömmen vad det jätteläskigt. När jag gick in på min toalett så var allt i en stor röra. Överallt var det grejer, toapappret var på golv, väggar och tak. Mina små "boxar" i min byro där inne som jag satt fast med dubbelhäftande tejp (som var riktigt pilligt faktiskt, det skulle finnas mått och det skulle passa in på alla sidor) var fast in handfatet och min eltandborste var i toalettstolen. Jag kom ihåg att jag skek till mamma att det och det är borta, jag bara skrek.

Haha en jättekonstig dröm. Jag berättar den här eftersom jag inte vill uppleva den själv;)
(de drömmar som man vill ska bli verklighet ska man inte säga till någon, det vet ni väl?)


Kommentarer
Postat av: malin

haha, nej, vilken tur att ni också hade tur ;) mihih

2009-09-16 @ 19:42:18
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0