J U L I A H A R B L I V I T E N F R Ö K E N ! !

(Detta inlägget skulle publicerats för en timma sen men hamnade av någon anledning i utkastet! Nu ska jag titta vidare på Idol!)

Sitter just nu med min söta lillebror och hjälper honom med sin matte. Haha det är svårt att förstå att det är så här lätt matte när man är 10 år. Tänk, det var bara sju år sen. Det känns som en evighet sen man hade tal som __- 7=85. Det kändes också som att det var hundratusen år sen man använde färgkritor till att färglägga en gubbe till en färg som ett tal visar.

Jag kom också ihåg att jag älskade läsuppgifterna då jag fick ställa upp det så jag ville, haha. Jag gjorde/ gör alltid så långa uträkningar, har t.o.m. gett en uträkning på en uppgift till Pontus i klassen. Den var en hel sida lång, haha, och det var en svår uppgift också, men den blev rätt! Dock så uppskattade inte Pontus den där uträkningen då han tyckte att den var väldigt onödig. Han tjatar fortfarande om den ibland, och då var det ett bra tag sen han fick den, haha.

Tog lite kort på hur det såg ut när jag, eh fröken hjälpte honom, he he


Jonathan ligger i sitt coola rum och pluggar matte:)  (Observera World Trade Center på väggen)


Jonathan frågor om hjälp, självklart så kommer fröken Julia och hjälper honom.


"Ajabaja Jonathan, det var fel, nu blir det smisk!!"



"Det hjälper inte att lipa, ryck upp dig nu, visa att du är en man!"


"SLUTA NU BARNUNGE OCH SKRIV RÄTT SVAR!"


"Så ska det se ut min älskade bror, du är precis lika smart som din syster!"


"VI ÄR BÄST BRODER! DU OCH JAG MOT VÄRLDEN!"


Ps. Mammas glasögon, jag är "glasögonlös"! ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: thilde

hahahah. sött! :D

2009-09-16 @ 21:10:04
Postat av: malin

nej men gud så gulligt! och du är lite cp du. haha. :D

2009-09-17 @ 08:42:26
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0