JAG ÄR SÅ GLAD JUST NU

Tänk att man kan vara *så här* glad för att man har en inställd lektion. Jag svävar just nu på rosa moln i något himmelrike. Jonna, ja världens bästa Jonna ringde nyss och sa att hon förbereder lite i svenskan (grupparbete) så att vi som inte läser historia behöver komma till skolan idag. Så skön måndag, att vara ute i den fina bokskogen och sen inget mer, mmh.

Nu har jag bra tid på mig att plugga till morgondagens stora prov, och kan t.o.m. plocka undan och städa lite på mitt rum plus att jag hinner gå in till grannen och städa hos honom:) oj vad mycket jag hinner just nu helt plötsligt, haha!


Åt nog världens godaste pannkakor idag. De kommer från Öland och är såå goda, mmh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0