Julias specialitet är här!


Ja, jag tycker nog att det är lite konstigt. För när jag väl tittar igenom bilderna från den grekiska ön, ja då ser de flesta bilderna ut såhär, ja de bilderna som är på mig då.
Lite annorlunda och lite töntiga. Och lite... fula. Men det är ju hallelujah!! Säg till om ni vill ha receptet om ni vill se ut som mig, det är väldigt lätt, faktiskt. Det är bara att skratta lite fult, dra in hakan till halsen, ta upp fingrarna och SMILE! Sen ska man helst bara hoppa fram framför kameran också, som här t.ex. Mamma skulle ta kort på Jonathan som är bakom, men jag ville ju såklart vara med på bild, och här är jag!
...ja nu fick ni ju receptet iaf, lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0