Kändisdjungeln

Det är en hel del från Jönköping som är inne på bloggen ser jag på susnet. Hur kommer detta sig? Hur hittar ni min blogg egentligen, jag känner väl ingen i Jönköping? Det kanske blir ett mysterium? ...:)

Annars så tittar jag just nu på Kändisdjugeln, vet inte riktigt om det är så bra. Det är mest lite, eh. Ja vad ska man kalla det? Lite överskattat när man hör Tilde de Paula och David Hellenius prata om programmet och vad som kommer hända nu o.s.v., men ja, lite måste jag ju gilla det för annars borde jag väl inte titta på det? Eller?
Men nu slutade reklamen, så nu ska jag se när miss Bimbo ska äta ett öga och kackellackor (och snoppar, usscch).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0