Mor= Tant?:O

Harregud, nu slog det mig att mamma fyller år idag. Hela 42 år. SHIT!
He he, nej klart att jag visste att hon fyllde år. Men har inte firat henne än! Min far är inte hemma än.
Men sen kommer mormor och morfar hit och då ska vi äta en massa gott, så det ser jag fram emot. Så det kanske är på tiden att fröken Julia börjar plugga nu kanske?

Ah just det, jag har köpt en fin liten griffeltavla på indiska idag som jag har spanat in ett tag nu!:)
Har egentligen varit för snål och inte velat ge 129 kr för den...
Men ja, vad är det man säger? Plötsligt händer det!
Ska visa den sen när jag hämtat systemkameran, den är otroligt fin!:)

Goda bär, jordgubbarna kom till användning igår dock till en god smoothie, men blåbären kommer till användning idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0