Myser (njuter) av ledighet och att provet är avklarat!


Vad skönt det är att inte ha någonting att göra, varken hemma eller i skolan, jag njuter! Snart ska jag äta upp mina små fynd (pepparkakor och singoalla) och mysa framför idol som jag missade igår:)

För er som undrar hur provet gick så hade jag glömt att läsa på tre sidor i medicinsk grundkurs (en bok) där det handlade om bl.a. lunginflammation och halsfluss, he he. Illa! Annars så kunde jag det mesta och jag skrev sju papper, inte för att det betyder att det gick bättre än om jag bara hållt mig till tre, alla dessa papper kan innehålla bara skit, men det hoppas jag ju inte, haha.
Jag kan ju vara ärlig och säga att jag hade kramp i handen efteråt i alla fall efter över två timmars skrivande, suck. Känns skönt att böckerna inte kommer vara hemma på ett tag nu om jag ska vara ärlig, haha!

Kommentarer
Postat av: linda

inga problem , allt bra ? =)

2009-09-29 @ 19:51:39
URL: http://liindahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0