PACKNING PACKNING



Nu är klockan snart elva och jag måste egentligen hoppa i säng. Inatt klockan 02.00 åker vi till Sturup.
Flyget från flygplatsen i Malmö går sen klockan 07.20. Vi kommer vara framme till Rhodos då det är som skönast på dagen, vilket betyder att det blir ombyte till bikini direkt! (Eller okej då, vi ska väl titta till vårt rum innan).
Många har frågat om min älskade Tobias ska följa med, och det ska han inte:/ *en ledsen Julia*.
Vi bokade denna resan innan jag och Tobbe blev tillsammans, vi kollade dock om han kunde hänga med, och hur mycket det skulle kosta. Men det gick på 10 000, så det sket sig.
Men jag kommer ha det mysigt ändå:), med värmen, all god mat och familjen så blir det nog skitbra!
Ikväll har jag packat HELA dagen. Hade värsta planerna att jag skulle titta på OC och att jag skulle göra en hel del annat ikväll, men det har jag inte hunnit med.
Jag har suttit på golvet med systemkameran tryckt mot ögat och tagit kort på 15 sidor i omvårdnadsböckerna.
Stycke efter stycke, och sedan klistrat in i Word (översta bilden). Så tänk, nu sparade vi 5 kg som böckerna väger tms;).
Ja, jag "flyr" från skolan, men plugget kommer ändå efter mig, så måste faktiskt plugga lite på semestern också. Men det är lugnt faktiskt. Det är inte så mycket egentligen.

Nej nu måste jag måla alla min 20 naglar. Skriver nog ett till inlägg sen innan vi åker till Sturup, om jag hinner!:)
Efter målningen så ska jag ringa älsklingen. Kommer sakna honom:/ första gången som vi är ifrån varandra så länge som en vecka, innan har det bara handlat om några dagar.  Älskar dig älsklings pälsklings bästings<3.

Ps. KOMMER INTE GLÖMMA DIG THILDE. KOMMER INTE HELLER ATT GLÖMMA DE ANDRA SMÅ PUSSGURKORNA. KOMMER SLÄNGA IVÄG EN TANKE TILL ER VARJE MINUT OCH TÄNKA PÅ HUR NI HAR DET I KALLA SVERIGE, FÖR PÅ RHODOS KOMMER DET VARA UNDERBART VÄDER, HAHA! ÄLSKAR ER!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0