Pastiller + plugg

Ibland kan det faktiskt vara lite mysigt att plugga. (Man måste nog se det positivt, right?)
Just nu så sitter jag nere i den sköna soffan och lyssnar på lugna favoriter, har tänt ett ljus och har den stora, sköna, gröna filten om mig med den varma datorn i knät.
Och glasyren är att jag har Salt pastiller här också, mmmmh vad gott.

Ja nu ska jag bara skriva klart också, det jag skriver är om etik och moral. Har redan kommit en bit, men är inte riktigt klar än!:) Nu ska jag glo ner i texten igen som jag skrivit ut, byebye!



Kommentarer
Postat av: lina

sammanträffade, ja sitter med sånna jämte mig just nu hahahahha

2009-09-12 @ 15:55:34
URL: http://linamidenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0