Planering och lite bus

Nu när jag har kommit tillbaka till skolan från semestern så har faktiskt skolan börjat. Har fått reda på när vi har vårt
första prov i tvåan och vi har redan lämnat in uppgifter via it's learning.
Ja nu är det gasen i botten, för tiden kommer säkert bara att susa förbi! Tänk, mitt näst sista år, sen står jag
med framtiden i mina händer.
Hoppas att mina mina mål går att nå!

Men det jag vill komma till är inte om att tiden går fort o.s.v. utan att jag har köpt en kalender idag!
En kalender där jag kan skriva ner saker och ting så att jag inte glömmer dem Lika Lätt.
Haha! Förra året var jag ganska så dålig på att skriva in i min dåvariga kalender med blå/gröna ränder. Den var
faktiskt riktigt fin, och stor!:) Denna gången blev det en liten, neutral men fin kalender för 69 riksdaler!

Ett annat inköp som jag gjorde va att köpa NIVEA SUN bus till ansiktet.
Inte för att jag behöver brun utan sol nu, men det är bra att ha där i bakfickan sen när man väl kommer behöva den!;)
Läste i en tidning på vägen hem från Rhodos i flygplanet att Niveas brun utan sol som är gjort till ansiktet skulle
vara otroligt bra budget!:)
Så nu sitter jag med min lilla ansiktskräm och med min söta kollega mr. Planering!


Kommentarer
Postat av: thilde

du kommer nå dina mål!

2009-09-10 @ 19:20:13
Postat av: malin

ja du är en aning brun ja ;) och hahah jag köpte exakt den krämen så sent som i förgår!

2009-09-10 @ 19:21:15
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0