PRESENTTAJM!

Oj vad mycket födelsedagsfirande det har varit nu. Jag fyllde år för inte änns en månad sen. Johanna fyllde år i söndags och mamma idag. Bror och pappa fyller år inom två månader. Allt på en gång.
Ja, de kan i alla fall inte planerat någonting inför att bli föräldrar med tanke på hur vi fyller år.
Hur kan alla fylla år i slutet av året?

Nu har vi firat mamma i alla fall. Av mig fick hon ett fint armband från JC faktiskt. Sen så fick hon bl.a. en stor digital fotoram av min fader, nicccee.
Nu kom mormor och morfar och vi ska äta grillad kyckling m klyftpotatis och tzatziki. Mmmh vad gott.


Tripp (syster), trapp (far), trull (bror), bull (Stina), krull (jag)


Det var presentpapper, lager efter lager efter lager, på ett paket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0