R.U.B.R.I.K...

Idag så har det varit en jobbig dag där trötttjuven har lurat bakom örat hela tiden, men han skulle inte lura mig, så istället så tog jag tag i tjuven och slängde honom ett halvt varv runt skolan och poof så var han borta, men han kom dit lika fort igen dock. Men han kom ändå inte in i mig. Jag var glad. Jag var trött och glad på samma gång.
Ni vet när man är så trött att tröttheten bli till en massa fnitter o.s.v. Jobbigt tycker vissa, kul tycker andra.
Jag tror att de som tycker att det är jobbigt överväger ganska så mycket!? He he. Stackarna!


Mysig tröja fr gina (sån som alla typ har, men man kan aldrig vara ensam om kläder på gina...)
Strumpbyxor fr Kappahl o skärp fr lindex pindex!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0