SHOPPING och några slatar fattigare...

Ja nu är jag hemma efter en tur uppe i samarkand (kom hem för ett tag sen dock). Jag och Tobias gick dit och åt mcdonalds, sen tog han bussen hem till Öjaby och jag stod ensam kvar bland alla stressade människor. Harregud vad alla springer in och ut ur affärerna.
Man får ju själv panik och undrar var det är som lurar i den där affären!? Kan det vara kassörskorna som äter upp deras pengar och äter upp deras bilar så att de får springa (läs KUTA) till polisen?:o

Jag la i alla fall undan ett par skor som ska inhandlas på måndag:) sen köpte jag lite annat plick plock plick.
Ja, sånt som man egentligen behöver men är för snål för att köpa, haha. Men nu var det en tag sen jag rörde kontot så nu blev jag några hundra fattigare.


En påsväska från Lindex som jag fastnade för eftersom den är gjord av ekologisk bumull, haha. Men ja, en sån kan väl alltid vara fin att ha med sig? Right?:) Sen så handlade det inte om så stora pengar heller, haha. Endast 30 kr.


Att köpa skärp tycker jag är så fruktansvärt dyrt. Hur mycket kan det kosta att göra ett smalt litet skärp? Ja inte 150 kronor i alla fall, som det har kostat i de flesta affärer. Nu hittade jag ett för 79,50 kronor på Lindex. Lite bättre pris i alla fall!:) Så nu hänger inte byxorna nere vid hälarna längre, he he.


Supersöt bh som är superskön! Utan byglar vilket betyder att den sitter helt naturligt, boobsen också. Med denna bhn är det med andra ord omöljigt att trycka upp brösten till näsan så att man kvävs, så då är denna bhn inte till för er som vi kvävas, hehe.


Visst ser den skön ut? Köpte den för 129 riksdaler på Lindex:)


Köpte också ett långt halsband på hm som jag letat efter ett bra tag! Nu hittade jag ett långt med några babyklossar på, haha. Det duger utmärkt bra! 79 kronor!

Ja sen köpte jag ett par strumbyxor som jag också har letat efter ett bra tag, sådana som är så mysiga att krypa in i på vintern:) Passar skitbra ihop sen när jag inhandlat mina mysiga och ulliga skor från skopunkten!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0