Bilderna från min bemärkelsedag

Har totalt glömt bort att lägga ut bilder från vad jag fick den 27 augusti, d.v.s. min födelsedag!
Min mysiga födelsedag!:)

Tog ju lite bilder den dagen på mina saker och ting, tog dock inte kort på allt, och det orkar jag inte göra nu
heller, och sen så är det inte så mycket att se heller för den delen, haha.
Men det jag nu har tagit kort på kan jag lika väl visa upp, så att de inte "bara" tar plats på datorn!
Men sen är det kul för mig själv också, att se vad jag har fått genom åren. Har bilder på det sen en liten bebis
på ett år, tror jag nog. Haha, vore kul att titta upp faktiskt. Men mamma har Alltid tagit kort, och gör fortfarande,
så det tror jag nog att hon har gjort. Och när hon Alltid tar kort så är det på både gott och ont.
Det är inte alltid kul och stå där vid poolbaren när man beställer och när mamma sen säger att man ska le som en
söt liten flicka när det står ungefär (ungefär) 1000 personer bakom mig, haha!






Av mormor o morfar fick jag underkläder + en "upplevelse" som vi kallar det!;)
Brukar önska mig det av dem, vi har bl.a. åkt till Helsingsborg, Borås och Malmö där jag fått bli lite bortskämd
med god mat och annat smått och gott!:)
Speciellt av mamma fick jag att åka till A6 med henne, ensam. Haha, det ser jag fram emot!
Sen fick jag lite kläder o sånt kul!:)
...och nu blev jag väldigt sugen på räkor:/! Oh det är så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0