Tristan och Isolde

Nu tittar jag på Idol och snart kommer älsklingen:)! Hehe kan det bli bättre? Mysigt. Kanske ska titta klart på slutet av en underbar film, åh vad bra den va! Tristan och Isolde ja den va så bra att jag tänker på den hela tiden, haha.
Tobbe har tydligen velat att vi ska se på den jättelänge, haha. Men eftersom den utspelar sig på medeltiden så har jag tydligen inte velat se den, haha, synd. Men idag såg vi den på svenskan men dock inte hela.
Finns det något värre att inte veta slutet på en film och att man får vänta flera dagar innan man får reda på slutet?
Nej!!
Jag ska se vad som händer med fina Tristan och Isolde. Åh de är så fina. Ni måste se den!! Jag är förtrollad!! Verkligen en film för alla! Krig, kärlek och ja. Skitbra!

Sen så är Tristan så snygg också!:) Det gör filmen ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0