Dessa pojkvänner...

Igår åkte jag till Tobias på kvällen. Han hade lagat tacos och köpt godis!:)
Vi tittade på idol och kvällen blev inte så lång, var ganska så trött faktiskt.
  Jag vaknade imorse av att jag drömde en konstig, mycket konstig dröm igen, som jag gjorde igår också!
Jag satte på tvn och började titta på Vakna med the voice och så började jag smaska lite på godiset som var kvar
från igår! När Tobbe väl vaknade så tittade jag klart på Slamdog Millionaire som jag somnade till igår! Bra film!
  Sen så gav jag order till Tobias att göra en lyxig frukost till mig, såhär dagarna efter semestern.
Haha, nej så var det inte riktigt. Han sa faktiskt själv att han kunde fixa frukost till mig. Sen sa jag vad jag ville
ha, haha. Så nu har han lärt sig att göra äggröra också! Gott!
- Ja vad ska man annars ha sin pojkvän till?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0