Rhodes Island

En hel vecka har gått sen jag var inne här på blogg.se, en hel vecka (plus en dag).
Det känns som om tiden har gått så otroligt fort.
Men tiden på Rhodos har varit underbart skön. Mycket sol, bad, solskydd, drinkar och mat! Det har varit riktigt varmt
och nästan lite för varmt ibland, men eftersom det var skön blåst så överlevde man i alla fall!;)
Vi har tagit hundratals bilder, tog 13 minuter att föra över bilderna till datorn, och då var det från systemkameran.
Vi har bilder från de digitala kamerorna också, men de har jag inte lagt in än. Har inte änns tittat på alla bilder från
systemkameran, och det tänker jag inte göra nu heller, för jag ska alldelses strax gå in till min kära granne och fråga
om han vill ha ett hus städat!:) Det var två veckor sen nu!

Någon bild lägger jag ut nu, det hinner jag nog!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0