ATT TRÄNA PÅ MORGONEN



Galna människa som är uppe såhär tidigt när jag börjar klockan två!! Vaknade halv sju om ni vill veta av att radion sattes på, hade glömt att stänga av alarmet så vaknade av att Sofia i Rix Morgonzoo sjöng, härligt!

Hade tänkt att avboka mig från spinningen också men orkade inte gå upp innan åtta så nu är jag bokad i  alla fall och ska träna klockan tio! Så snart får jag hoppa på min rullande häst och bege mig till simhallen! Det bästa med att träna på morgonen är att ha det gjort! Då slipper man tänka på det resten av dagen att jag måste hem för att byta om till träningskläder.. Nu vet jag att jag har tränat och har all till i världen på att umgås med de coola brudarna! :)

Nej nu ska jag sluta skriva och gå ner och ta mig en ordentlig och god frukost på trappen i solen! Det ska dock börja regna framåt eftermiddagen... Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0