BELLMAN


Idag så är jag lite piggare och jag har denna morgon jobbat med Bellman som jag ska redovisa idag på svenskan! Tanken med varför jag valde Bellman som upplysningsperson var för att jag trodde att han var den som jag lättast kunde hitta information om, men icke. De få sidor som det finns om honom beskriver honom som en sådan person som gör att allt blir så svårt.. Och när man ska läsa om hans kända verk så säger alla källor olika saker. Aja, det kommer nog gå bra, i värsta fall så får jag hitta på lite honom. Haha!

Nej, nu ska ut med hunden en snabbis och sen ska jag sticka till Thilde och sen vidare till idrotten, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte precis likadant, Julia.

Hahaha, men det var verkligen svårt att

hitta fakta om honom :(



2010-04-19 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0