BodyPump

Nu sticker jag iväg och tränar. Sen så ska jag till familjen Berg vid halv sju och sen så får jag se vad som händer på kvällen! Troligen så stannar jag bara hemma för att vila inför lördagen då Sanne ska firas!!:) Känns som att hela lördagen kommer bli stressig med tanke på allt som ska göras! Stan var ju stängd idag så måste ner dit imorgon och vi ska vara hos sanne kl 17!! Men det ska bli skoj, om jag hittar någonting att ha på mig!! :P Eller, det blir nog kul ändå. Haha! ...

Nu ska det tränas för fulla muggar! Byebye


Kommentarer
Postat av: Lina

mysmys på stan idag! jag är taggad för imon! och du med! du hinner med stan imon med ahahaa

tackar för du tycker mitt mellan namn är ..eller då min första namn om man ska säga de :P haha

2010-04-02 @ 17:07:41
URL: http://linamidenius.blogg.se/
Postat av: thilde

hör av dig sen så kommer du hit så får du färga linas hår. Hon är galen och håller på att flyga i taket för att hennes hår är... grått:o

2010-04-02 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0