CYKLADE UTAN VANTAR!!

Nu har jag varit hemma ett tag efter att jag har varit i skolan, städat hos Dorthy och varit ute i "skogen":) Vilket kanonväder det har varit idag!! Hade inte på mig vantar en gång efter att jag hade cyklat till skolan på morgonen, och då brukar det vara ganska så kyligt när man cyklar eftersom det blåser "mer" då. Men icke, händerna frös inte ett dugg från Araby till Teleborg:) Kanon!

Egentligen så hade jag anmält mig på ett pass ikväll men jag avbokade mig och ska ta det lugnt här hemma istället och vila upp mig från gårdagens träning. Det var längesen jag hade sån träningsvärk som jag har idag. Till och med i armarna, jag som tyckte att jag inte tog i så mycket som jag brukar på BodyPumpen igår:P Men trots det så var jag helt slut.. Mycket märkligt. 

Nu ska jag ner och göra mig ett par skorpor:) Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0