HUVUDSTADEN


Nu har vi varit här i Stockholm sen kl två ungefär. Vi har kollat lite i affärer, tagit det lugnt på hotellet och haft en jätterolig kväll på Wallmans Salonger! SKITBRA underhållning och SKITGOD mat. SKITbra helt enkelt;)

Nu ligger mormor och morfar och sover och jag sitter här med datorn i knät och tittar igenom alla bilder som jag har tagit under kvällen. Tyvärr så tog batteriet slut innan finalen. Alltså, gubbarna och tanterna och alla de andra stod på stolarna och dansade och sjöng till Mamma Mia som de två artisterna sjöng till. Vi stod upp och klappade och shit. Det var jättebra! Det var ju kul att vara där med mormor och morfar men shit vad kul det skulle vara att vara där med sina vänner..

Nej bilder från Wallmans får komma upp imorgon, och några andra bilder som jag har tagit, orkar inte ladda upp mer än de två som är på mig och mormor och på mormor och morfar. Är helt slut.. Hörs imorgon!

Ps. Anledningen till varför jag är i stockholm m mormor o morfar är för att jag önskade mig att vi skulle åka någonstans i födelsedagspresent när jag fyllde sjutton. Så det är inte så att vi bara åkte iväg för att åka iväg utan det är på sätt och vis en födelsedagspresent:):) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0