INTE LADDAD FÖR EN MATTELEKTION


Godmorgon! Det värsta som finns är att börja klockan åtta! Men jag vet, jag ska inte klaga. Under min praktik på sjukhuset då man började klockan sju och slutade klockan 16 så har jag lärt mig att jag aldrig mer ska klaga på att jag börjar tidigt! Börjar ju trots allt bara åtta två gånger i veckan, det är nog lyx i mångas ögon!

Nu snart så har vi matte, så segt att ha matte på morgonen när man knappt är vaken fysiskt, haha! Menn u ska jag ner och käka frukost lite snabbt och sen hoppar jag på min rullande häst! Ha en bra dag:)

Ps. Jag har fruktansvärt ont i rumpan och i bröstet idag efter träningen igår, aj aj.. Ds.

Kommentarer
Postat av: t

söt tjej

2010-04-15 @ 19:03:23
Postat av: Julia

Söt tjej du med.

2010-04-15 @ 19:28:11
URL: http://juliadenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0