LINAS KÄRLEK TILL STEENSON

Här om dagen så pratade vi om hur mycket vi hatade Steenson förra året, HATADE honom! Och han hatade oss. Hittade ett dokument som Lina skickade till mig förra året när hon var som argast;) Ett gott skratt! (Observera svenskan)

Kommer ta bort inlägget om någon dag eftersom det är så jävla mycket:o Men vill att Lina ska få en chans att läsa;)

Ekelund. säger:

varför skriver du inte steenson bara / steenson

lina säger:

vadå ?

Ekelund. säger:

på ditt namn

lina säger:

okej om du vill det så

Ekelund. säger:

är de inte han du menar elle ?

lina säger:

nee

Ekelund. säger:

vem fan är de då?

lina säger:

haha de du

Ekelund. säger:

varför säger du inte bara

Ekelund. säger:

fan va larvigt ,åste ja säga

lina säger:

hah det är han ju herregud vem annars skulle man hata , det finns en ingen anna jag hatar

Ekelund. säger:

haha

Ekelund. säger:

varför bryr du dig så mke om han då?

Ekelund. säger:

är du kär i han elle ?

lina säger:

ha ha ha dagens skämt eller ? ingen skulle kunna vara kär i honom ju, ja  men om någon som håller på som han gör så skulle du också bryr dig

lina säger:

hn är ju helt jävla störd och jag vet ju att han sitter i gemnet dig

Ekelund. säger:

hört att de är endel som är kära i han

lina säger:

okej han är ju en helt annan person med de då, han var ju det på jullovet ju

Ekelund. säger:

steenson ska säga några väl valda ord till diig en snabbis bara

Ekelund. säger:

//

lina säger:

okej

Ekelund. säger:

alltså, du vet ju att jag hatar när det snackas hela tiden i klassrummet?

lina säger:

ja det vet jag

Ekelund. säger:

det är ju det jag stör mig på?

Ekelund. säger:

alltså

Ekelund. säger:

jag kan säga att

lina säger:

jaha men varför ska du hålla på utanför klass rummet med

Ekelund. säger:

när du inte är uppe i hundra varv

Ekelund. säger:

såå är du ju hu snäll som helst?

Ekelund. säger:

altså

Ekelund. säger:

det enda jag stör mig på att allt jävla tjabb?

Ekelund. säger:

det gör du juu med?

Ekelund. säger:

när andra snackar?

Ekelund. säger:

alltså?, utanför, klass rummet?

lina säger:

ja det gör jag men du ska ju itne bara hålla på med mig och sånt då och när jag är lugn så håller du ju på ändå

Ekelund. säger:

så klart ditt beteende speglar sig i mina ögon när du håller på som du gör i kassrummet

Ekelund. säger:

ehh nä det gör jag v'l inte?

Ekelund. säger:

för då är det ju jag som snackar?

lina säger:

till exempel när jag hjälpe jonna så hållde på med din röv och sånt på mig och så

Ekelund. säger:

w0000t

lina säger:

ja det är sant

Ekelund. säger:

`min röv?

lina säger:

ja

Ekelund. säger:

jahha

Ekelund. säger:

men men

Ekelund. säger:

jag ska inte hålla på så mkt, om du bara lovar mig en sak?

Ekelund. säger:

och det tror jagh nog personligen att du vet?

lina säger:

ja det kan jag göra, jag vet att du itne håller på så hela tiden så hela tiden så det är ju något annat som påverka dig ju ibland

lina säger:

eller jag vet ju itne hur du är hela tidne men du är ju olika med o.ika personer

Ekelund. säger:

jaa, och sen finns det ju pillan

Ekelund. säger:

och det finns sanne?

Ekelund. säger:

ja, typ dom som snackar mest i klassen

Ekelund. säger:

och har så otroligt dålig respekt mot läraren

Ekelund. säger:

?

Ekelund. säger:

vad tycker du om sånt?

lina säger:

jadet är det men alla är sånna tycker jag

alla har sina dagar och så vidare och ajg kan säga själv att at

lina säger:

jag är van vid sånt här så ajg tänker inte på det lika mycket, min förra klass var kaos

Ekelund. säger:

mmm

Ekelund. säger:

men i min förra va det inte det

Ekelund. säger:

men allts¨å, allt jag begär är att det är tyst

Ekelund. säger:

från eran "hörna"

lina säger:

jaa men jag är van vid att vissa håller på så och i min förra klas fick jag tar gnaskamycket skit så

 

Ekelund. säger:

mmmmhhh

Ekelund. säger:

men du kan ju ändra på rej?

lina säger:

ja det förstår jag och det kan jag iunte lova men du håller också på

Ekelund. säger:

ja såklart jag håller på

Ekelund. säger:

jag snackar u för att försöka få tyst på er

Ekelund. säger:

?

Ekelund. säger:

men men

Ekelund. säger:

detta lär ju itne glömmas

Ekelund. säger:

så lägga sådana saker åt sidan går inte

Ekelund. säger:

men men

Ekelund. säger:

Nytt år, nya möjligheter

lina säger:

nee det är sant och sådan kommer det alltid att vara och tvärtom när du håller på så gör vi det, men eftersom du har hållt på på annat håll så tar vi ju itn dig redigt respekt eftersom du har hållt på gnaska mycket

lina säger:

jaa sant stensson

lina säger:

nytt år nya möjligt heter

Ekelund. säger:

mmmmmmm

Ekelund. säger:

hahha

Ekelund. säger:

men tror ni att ni hålelr på med mig?

lina säger:

nee duinte så

Ekelund. säger:

det ända jag verkligen tog åt mig va när pillan sa att hon va "vitare än mig"?

Ekelund. säger:

öhh liksom

Ekelund. säger:

???

lina säger:

ja men när du sa " håll käft jävla fetto " tror du iotne atth on tog åt sig

Ekelund. säger:

men hon fick sig en läxxa hon sent lär glömma

Ekelund. säger:

hahah

Ekelund. säger:

tro fan jag sa det

lina säger:

det va itne kul

Ekelund. säger:

nr hon säger att jag är en neger?

Ekelund. säger:

och att hon är vitare än mig?

Ekelund. säger:

tro fan jag säger emot?

Ekelund. säger:

liksom vad fan tror hon att hon är och säga en sådan sak?

lina säger:

ja det skulle jag också gjort

Ekelund. säger:

mmm precis

Ekelund. säger:

men men

Ekelund. säger:

håll ditt nyårslöfte nu

Ekelund. säger:

såå ska jag gitta

Ekelund. säger:

bye

lina säger:

ja detk an jag göra lätt

Ekelund. säger:

jao

lina säger:

hej då


Kommentarer
Postat av: Lina

du ha ju verkligen hittat de! och jag kan inte läsa eller jag våga fan inte ens!

2010-04-14 @ 09:02:43
URL: http://linamidenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0