NU RIVER DE STÄLLET


Vaknade lite efter sju av att ett stort gäng med män kom in i huset! De skrattade, pratade och stökade. Jag som börjar tio över elva tänkte ju ta en ordentlig sovmorgon, men icke!

De här unga och äldre männen håller just nu på att riva hela toaletten där nere men man kan nästan tro att de river hela huset.. Och mamma som har jobbat natt och försöker sova, haha! Jag som hade tänkt att ge mig ut och springa nu på morgonen, men det går ju inte för jag har ju ingenstans att duscha!! Men ska träna ikväll istället så får duscha i simhallen helt enkelt. Nu hoppas jag att de har på vattnet igen, har varit vattenlös ett bra tag nu!

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0