PACKAR TILL HELGENS ÄVENTYR


Imorgon så ska jag och mina vänner ut på äventyr! Vi ska festa hela helgen (haha) och ha det jätteskoj! Igår så tillbringade jag natten hos Thilde och när jag hade det som tråkigast så skrev jag en packningslista, skitbra! En massa grejer som jag skulle glömt om jag inte hade haft den bredvid mig nu.

Snart kommer mina vänner och hämtar mig, ska sova hos dem inatt och imorgonbitti så åker vi upp mot landet till huvudstaden! Nu ska jag kontrollera så att jag har allt med mig igen. Datorn kommer hänga med och troligen så kommer jag skriva om vår resa varje dag. Det står att man har tillgång till internet på hotellet, får hoppas att det är trådlöst!

Det var alles!


Ps. Mina vänner är mormor och morfar;)! Ds.

Kommentarer
Postat av: t

jäääävlar vad mycket du kommer missa här, har hela helgen planerad med roligheter nu ;) hehe, puss.

2010-04-22 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0