SEN....

...så glömde jag skriva om att samhället är helt sjukt!!! Alltså, jag blir så ......... arg när jag läser eller hör om folk som mördar. Alltså mördar!! Det är ju sånt som händer i filmer och utomlands! Fan aldrig i Växjö eller så. Bara någon gång så men aldrig mer. NU däremot, hela tiden. Senast ikväll så stod det på aftonbladet att en mamma, pappa och son under 10 år har blivit mördade, troligen på grund av ett misslyckat självmordsförsök från pappan där men alltså! Ungen var fan under 10 år, under TIO! Antagligen så var pappan psykisk sjuk, som alla andra mördarna. Detta är ingen anledning längre och det är dags att se över vården kanske.. Detta är sjukt (och ja, nu är jag upprörd)!!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0