SPIKMATTAN


När folk började prata om den berömda spikmattan så trodde jag inte ett skit på det som stod men sen så hade helt plötsligt alla den där mattan och jag kände själv att jag ville ha den. Ja, till och med mormor och morfar köpte en, haha! Sen så prenumerarar vi på ToppHälsa och tack vara det så fick vi en spikmatta!

Igår så provade jag den första gången innan jag skulle sova och den var jätteskön och efter ca 15 minuter så tog jag bort den och sängen kändes som en fjäder, den har nog aldrig varit så mjuk och len innan, haha! Efter att jag hade jobbat idag (07.00-14.00) så la jag mig på spikmattan igen och somnade nästan. Om det var på grund av spikmattan eller på grund av att jag har jobbat får bli en gåta, hehe.

När jag tittade mig i spegeln och tog bort bh:n så såg det ut som att jag hade solat med tanke på den röda färgen men man blir ju inte ihålig av att sola så det kan jag ju inte skylla på;)

Nu ska jag ta av mig de äckliga och fula jobbyxorna och slänga dem i tvätten!! Får se när jag får hoppa in och jobba nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0