TEGVALLS TATUERING



Goddag!

Började som sagt halv två idag med religion och sen hade vi matte! Strax där efter så cyklade vi till norr där Tegvall skulle tatuera sig. En ängel flög och satte sig på hennes fot och hon viskade i mitt öra att hon kommer sitta där tills Tegvall somnar in om sådär 70-80 år! Som tur är så blev Tegvall inte så missnöjd och kommer nog stå ut med att ha en ängel som vakar över henne varje dag:) :)

I måndags så var jag med om två stycken piercingar och idag så var jag med om en som tatuerade sig, det är inte varje dag som man får vara med om något sådant! Skoj=) Känner dock att det räcker dock och väl med piercingar för mig, plågan när "jag" tog hål i naveln gör att jag troligen aldrig kommer våga pierca mig något mer!

Nu måste jag sätta igång med att plugga lite och sen ska jag hoppa i säng! Det blev jättesent igår på grund av att jag inte kunde somna, blä! Kanske uppdaterar en gång innan sängen iof :) Men får se! Haha.

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha fyfan vad rolig! du måset måste måste göra fler sånna! :D

2010-04-15 @ 09:24:56
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/
Postat av: tegvall

HAHAHAHA! Har nog aldrig skrattat såhär mycket som när jag tittat på bilderna och dina jävla pratbubblor! HAHA! ;) <3

2010-04-17 @ 01:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0