THANK YOU FOR THE MUSIC

Nu ska jag inte fjäska lika mycket som Thilde gjorde i sitt blogginlägg om isshowen som vi var på idag;)! Konståkningstjejerna och hockeykillarna hade en show tillsammans. Thank You For The Music, och de var jätteduktiga, allihopa! Jättefina tjejer och jättefina killar.. Önskar att jag också var lika vig och lika duktig men jag förstår inte riktigt hur de pallar snurra så mycket som de faktiskt gör, de snurrar ju hundra varv och håller fortfarande balansen;o SKITDUKTIGA!

Jag och Thilde önskar att vi också var lika duktiga som dem. Men jag kan inte tänka mig henne eller mig på ett par skridskor.. Sorry! Jag fryser fortfarande över hela kroppen, ganska så logiskt att det heter ishall eftersom det är iskallt där inne;o Fick kramp i tårna x antal gånger efter att jag tagit av mig skorna. Så ont..

Nu ska jag hoppa in i duschen för att bli lite varm, det ska bli riktigt skönt! Fast först så ska jag tända brasan så att jag kan sätta mig där framför sen när jag har duschat, mmh. Mysigt:) Hörs sen, då laddar jag upp lite bilder också:)

Kommentarer
Postat av: thilde

jag fjäskar inte. jag säger sanningen. jag är kär!

2010-04-17 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0