LEK I PARKEN:):)



Har en massa störda bilder (260 stycken), några fler dyker säkert upp imorgon:)

En skön kväll med brudarna Malin, Thilde och Ronja! Eller, inte allt för skön men när vi kom in till centrum så var det kanon! Köpte mcdonalds och åt i Linnéparken där vi tog en massa kort! OCH jag hade inga hål i tänderna för er som vill veta;) Superglad! Det värsta som finns är att laga hål.. Nu var det flera år sen sist men usch vad ont det gör!!

Nu har jag strukit kläder i två timmar! Helt slut i armarna och då är jag inte änns klar med allt, får ta resten imorgon helt enkelt! Måste ha lite extra pengar ju.. Ja idag så betalade jag för Rock The Lake också! Det kommer bli superduperkul!

Nu ska jag hoppa in i duschen, blev lite svettig efter att jag cyklat fram och tillbaka till Hovshaga! Sen så säger jag Godnatt och tack för mig, imorgon är det tisdag. CIAO!

Kommentarer
Postat av: malin

det ser ut som att vi har samma hårfärg påden bilden där vi leker lite romantiska! hihihi.

2010-04-13 @ 08:36:53
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0