VÅREN

Jag älskar våren!! Att slippa de stora jackorna och se allt som slår ut.. Nu efter träningen så satt jag mig på bänken på simhallens baksida och tittade ut mot växjösjön där solen gick ner och det var så skönt! Vet inte riktigt vad folket trodde om mig som gick förbi där jag satt med stora mjukisbyxor, förstor jacka (mammas) och åt en töntig liten avokado på en bänk helt utslagen.. ;) Ångrade att jag inte hade med mig ipoden för då hade jag tagit mig runt sjön också!:)

Step är verkligen vad man gör det till! I början så tyckte jag att det var roligt men inte så jobbigt. Nu tycker jag att det är roligt och så hemskt jobbigt!! Så mina vänner, vem vill börja träna på simhallen?;) Det hade varit jättekul att gå dit med någon och träna tillsammans!

Nu ska jag äta pasta och köttfärssås, gott! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0