I FULL GÅNG




Dagen har varit relativt lugn, eller, väldigt lugn kan man nog säga... Ibland så har det varit riktigt drygt att jag desperat har gått in till patienterna i hopp om att de ska göra så att jag kommer på bättre humör. Ja, man blir inte fullt så peppad när man sitter där upp och ner på en stol och inte har någonting för fem öre att göra... (Fast någonting fanns det säkert men det som jag kände att jag kunde göra var gjort! Vet inte hur många gånger jag rengjorde diskbänken och jag vet inte hur många gånger jag gick fram och tillbaka i korridoren, och min handledare var på utbildning och resten av personalen också, typ, så så var det med det!)

Fast, dagen började med att jag fick svara på en ringning direkt när jag började och då hade en stackare spytt ner hela sängen så morgonen började med att jag fick lyssna på en stackars människa som kräktes och torka upp det från golvet. Senare på dagen så upptäckte jag att jag hade spya på byxorna också och nu så känns det som har lukten följer efter mig vart jag än går så jag ska nog se till att hoppa in i duschen nu på en gång, har städat hos grannen också så idag kan jag fått en del gjort känns det som, trots allt.

PS. Sitter och tuggar på turkisk peppar så att jag kan spruta eld snart... Ds.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: lina

låter underbart julia hah:) ha du många dagar kvar?

turkisk pepper MUMS

2010-02-09 @ 20:58:28
URL: http://linamidenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0