INGEN VILA

När jag jobbar så är jag helt slut när jag kommer hem, dels för det man lär sig som är nytt och sen för att det inte är så ofta som man sitter ner när man har mycket att göra!

Nu, idag när jag är ledig så blir det heller ingen vila. Denna vecka (ink förra) har varit en sorts hälsovecka, haha! Jag har tränat en hel del och idag så cyklade jag från Öjaby hem till mig, visst det har jag gjort innan men nu var det en massa snö på sina ställen som gjorde det dubbelt så jobbigt att gå eftersom det inte gick att cykla när det var flera (deci) meter snö... Jag har inte änns varit hemma i en timme efter cykelturen och känner mig fortfarande trött och svettig och nu tog jag på mig mina träningskläder för nu ska jag ge mig av till simhallen där jag ska vara med på ett corepass! Jag kommer vara helt slut när jag kommer hem sen, och jag som hade tänkt att vara uppe till två inatt eftersom jag måste ändra min dygnrytm till imorgon då jag ska jobba natt, he he..........

Kommentarer
Postat av: thilde

så duktig du är jullebulle!:)

och i morgon ska du träffa mig också, kan ju nästan inte bli bättre! :d yeeeey. <3

2010-02-02 @ 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0