JAG LÄNGTAR EFTER

Jag och Tobbe cyklade från den västra till den östra sidan av Öland, vi kom till en jättefin strand där vi åt godis och chips samtidigt som vi njöt av den otroligt värmen...
SOMMAREN! (Bilderna: Jag och Tobbe cyklade från den västra till den östra sidan av Öland, vi kom till en jättefin strand där vi åt godis och chips samtidigt som vi njöt av den otroligt värmen...)


(Nu har jag bara två dagar kvar på praktiken, det känns helt sjukt att det har gått så fort!! Jag vill inte tillbaka till skolan...)

Kommentarer
Postat av: malin

åååh jag dör!

2010-02-18 @ 13:54:40
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Gud jag vill också ha sommar igen. Jag tycker att vi ska göra om det i år :) Kanske bo över en natt också?



Puss på nosen

2010-02-19 @ 11:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0