PARADISET


Jag tränar tappert på att vara vaken så länge som jag bara kan för att klara av natten imorgon så att jag kan sova länge imorgon, haha! Är dock rädd för att jag ska vakna runt sju av min automatiska klocka som befinner sig i mitt huvud just då.

Nu har jag precis sett nio avsnitt av Paradiset, det är knappt att jag vågar stå för att jag har sett på alla avsnitt från serien men det har varit spännande... Nu är det i alla fall slut, lika så Robinson så nu vet jag inte riktigt vad jag ska följa mer... Eller, jag har ju Bygglov och annat smått och gott att titta på men det är inte riktigt samma sorts serie som Paradiset och Robinson har varit då man själv kan heja på någon, ja det går ju inte riktigt att göra det på till exempel Förlossningskliniken;)!

Med tanke på Bygglov så var det faktiskt ett avsnitt av det idag som jag missade på grund av att jag hjälpte lillebror med läxan men det gör mig ingenting eftersom det kan göra så att tiden rinner iväg lite fortare (om jag inte somnar till det som jag har en förmåga att göra...)

Tack för detta meningslösa inlägget men jag har inte så mycket bättre för mig, rulla tummarna nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0