SOLENS STRÅLAR FÄRGAR SNÖN



Kan det inte vara så här mycket snö varje vinter? Jag älskar det och det gör Stina också! Jag kommer på mig själv hur jag skrattar när jag ser henne försvinna bland all snö när hon ska hämta pinnen som jag kastar långt ut i den orörda snön, det ända man får se av den lilla kroppen är det vita huvudet som en gång har varit svart... Om jag inte hade haft Stina så hade jag inte sett hur fint det egentligen är med så mycket snö på samma sett som jag gör när jag är ute med henne, så när man står och kastar pinne efter pinne och ser hur den lilla varelsen springer fram och tillbaka så inser jag att jag aldrig kan vara utan hund!!

Bilderna tog mamma igår, var dum nog och tog inte med den idag när jag skulle ut med henne, det var jättefint med snön och den stora solnedgången, underbart! (Bilderna är inte redigerade!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0