UTE OCH RASTAR STINA OCH TOBBE



Om man år 2010 skulle döpa om sportlovet till något annat, bara för att krångla till det lite så skulle jag döpa det till snölovet! Jag kan inte säga att jag aldrig har sett så här mycket snö som det är nu (eller har varit på lovet) för det har jag gjort med tanke på att jag har åkt skidor. Men i lilla Växjö så har jag aldrig sett så mycket snö. Nu skulle det vara ganska så skönt om det försvann så att våren kan komma men annars så har jag inte klagat för det har faktiskt varit väldigt mysigt!

Förra helgen så var jag och älskling ute och gick med Stina, vi hade med oss varm choklad som vi hade gjort själva på kakao, socker och vaniljsocker (och varm mjölk). Sen så hade vi med oss mina goda muffins. Vi kämpade oss fram i snön i bokhultet och Stina var helt slut när vi kom hem! Det var mysigt i snöyran=)


Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha fyfan vad roligt !

2010-02-28 @ 11:30:42
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0