THILDE 18 ÅR

I onsdags så fyllde min fina vän Thilde år och det ska vi fira ikväll och det ska bli kul att träffa människor som det var längesen man sågs med tanke på praktiken, sen så ska det ju bli kul att fira thilde också:)! Idag så har vi spenderat dagen på stan i snöyran, köpte lite smått och gott och nu ska jag strax hoppa in i duschen, jag fryser fortfarande efter min hemtur så det ska bli skönt att få ställa sig i en varm dusch! Sen ska jag klä på mig fina kläder och göra mig själv lite fin också, det var längesen nu. Sen får jag se om jag har tid över och göra det fint här inne på rummet, tappade sand på duken som jag har här bredvid mig. Skulle sedan slänga ut det genom fönstret men kom bara halvvägs... Så det är som en strand här på golvet nu, det skulle behövas en sand(damm)sugning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0