VARNING FÖR HALKA!!


Jag är ju den människan som tar cykeln vart jag än ska, eller så går jag. Konstigt nog så har jag aldrig ramlat (med min rullande häst), men idag hände det i en hal sväng påväg hem från Blomsterlandet. AJ! Imorgon så kommer jag säkert att vakna upp med världens största blåmärke på knät, slog i hela benet och det kändes som att jag skulle spy efteråt, haha. Tur att blomman i cykelkorgen som var nyinköpt inte gick sönder... Bilden visar inte hur det ser ut i verkligheten men lite av sanningen får ni i alla fall se... Ta det försiktigt i svängarna!!

Fick en massa recept + hälsopapper mm. + en juicepress på posten. Recepten och det andra (förutom pressen) fick jag. Supergoda recept och ett ska jag prova ikväll, eller två. Visar bilder på det sen:) Igår hade jag det jättekul med allt det folk som sedan kom, och tårtan var jättegod, he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0