MÅLARE


Hej och hå, denna ankan skulle jag laddat upp igår egentligen men det gick inte av någon anledning... Men men, ett jättebra värmeskydd till håret i alla fall!!

Igår så tillbringade jag kvällen med brudarna på Hovshaga, vi hade det jättetrevligt och vi var glada och goa! Idag så var jag dock inte lika pigg och glad när jag vaknade men det försvann fort som tur va! Nu har jag tagit på mig målarkläder och ska måla min bokhylla, he he! Har tagit kort på hur den ser ut nu och ska ta kort på hur den ser ut efteråt, kommer säkert bli skitsnyggt;)! Vitt, vitt och vitt ska det va... Mh, kärlek till vitt!

Visar bilder senare för er som är intresserade över att se mitt konstverk, jag kommer dock inte bli klar idag eftersom den ska målas tre gånger... Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0