NÄR VI REV VÅRT FINA HUS (med en hammare.............)


Ja så här gick det till igår när jag och mina syskon rev vårt fina (och goda) hus. Jag kommer nog aldrig att tröttna på dessa underbara hus, he he. Nu ska jag börja kika lite på alla papprena som vi ska ha prov på imorgon... Suck! Skönt att vi bara går i skolan en vecka i alla fall, eftersom vi redan nästa vecka går ut på praktik i FEM veckor, och där efter så är det sportlov så att ha uppehåll från skolan i sex veckor ska man inte klaga över;). Inte jag i alla fall!

Nej nu blir det att läsa om muskler, skelett och leder! Jag och Thilde var flitiga och pluggade i biblioteket innan, vi var även inne på KappAhl och jag köpte våtservetter, ett fint halsband och en jättesöt bh (en sån som "egentligen" inte är någon bh...) för endast 54 kronor! Oh det gillar jag! Nej nu blir det plugg som sagt, tobbe tittar på CSI, lyckost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0