PENNSÄKERHET

Ja jag är en utav de offer som ofta bli av med pennor, fina pennor! Antingen så tappar jag dem i elementet i skolan som gör det helt OMÖJLIGT att hämta upp den (man får kontakta vaktis)!! Eller så får pennan ben och försvinner! Nu så är det så att jag till och med har köpt nya pennor (billigt på maxi!!) som är jättesköna att skriva med men för att jag ska våga ha med dem till skolan så måste jag tänka hur stor chans det är att jag kommer att ha den kvar tills den tar slut, 0,000001 %! Därför, så har jag namnat min penna, skrivit: "BARA MIN PENNA" "DU ÄR OND" "JULIA JULIA JULIA JULIA"!!

Hoppas att jag lyckas och kan behålla min penna i all evighet.... Ja nu vet ni det också... Jag kan tala om för er när skolan slutar (innan sommarlovet) om jag har kvar pennan, det ska bli spännande...

Onödigt onödigt inlägg julia! Men, nu ska jag sova så sött och läsa en bra bok! Mysigt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0