PRAKTIK DAG 11


Dagens outfit (inte vilken outfit som helst): Långkalsonger, mjukisbyxor*2, benvärmare, strumpor*2 (ett par "små" och ett par "stora" och mysiga), tröja, kofta*2, vinterjacka, halsduk, vantar*2 (ett par smala och ett par tjocka), fejkuggs och pannband! (Jag var lika bred som lång när jag hade tagit på mig allt!)

Det känns helt sjukt att jag imorgon går in på den tredje veckan av praktiken, jag har jobbat 84 timmar- på två veckor. Jag var så otroligt trött när jag vaknade av radion imorse att jag gick upp för att titta på mitt schema hur många dagar (inte kvällar/ nätter) som jag har kvar, jag fick det till fyra stycken, fyra stycken, det är nästan lite sorgligt eftersom jag tycker att det är roligast att jobba dag då det tas prover m.m. Det jobbigaste är bara att man får gå upp så tidigt och lägga sig så tidigt för att orka med dagen!

Jag räknade hur många kvällar jag har kvar och jag var tvungen att dubbelkolla en extra gång, fyra kvällar är det kvar där också! Sjukt! Sen jobbar jag ju en natt på onsdag också men det är verkligen inte lång tid kvar nu, och då har jag inte gått halva tiden än! Allvarligt talat så gillar jag det inte alls... Jag vill vara kvar trots att det är sjukt jobbigt att gå upp halv sex på morgonen och cykla till sjukhuset i 22 minusgrader som det var idag när jag hoppade på min rullande häst...!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Här var det -25 när jag steg upp klockan 5 på morgonen. Kallt som tusan du. :(

2010-01-31 @ 21:43:32
URL: http://ovenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0