SLÖTT


Hum, blogg.se vill inte samarbeta med mig, ilska*!!!! Inte för att jag har några speciella bilder att ladda upp, jag är ganska så bildtom. För övrigt så kan jag tala om att jag blivit förkyld och sovit en massa timmar dessa dagarna. Tagit det riktigt lugnt, pysslat lite (he he) och tittat ut genom fönstret och tittat på snön haha! - Typ!

Ikväll så kommer älsklingen hem efter att varit uppe i Göteborg (Blöteborg) och spelat innebandy. Mysigt att inte få sova själv inatt!=) Sen kan jag tala om att objektivet till systemkameran är konstigt så det är inte alls kul! Nu ska jag klä av mig min mysiga morgonrock och ta på mig mjukisar istället, ska in till grannen en sväng för att hjälpa honom med att rulla lakan, haha! :) Antagligen så läser ni nästa meningslösa inlägg när jag loggar in på blogg.se nästa gång. Får se när blogghumöret kommer tillbaka... Just nu så känns det väldigt meningslöst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0