ÅTERHÄMTNINGSMÅL


Jag sket faktiskt i duschen och bastun idag på simhallen, det var så mycket folk och jag bestämde mig för att cykla hem och göra något riktigt gott istället. Ett äkta återhämtningsmål, gott!

Kommer garanterat ha träningsvärk imorgon, framförallt i ryggen men kommer säkert känna av en hel del i mage och axlar också... Fattar inte varför jag aldrig blir starkare i axlarna, känns lika tungt varje gång (haha)!! Ja ja, ett skönt pass i alla fall, har gjort upp en planering i huvudet om vilka pass jag ska gå på varje vecka:
- Core (Balans, mage&rygg)
- Bodypump (Armar, lår&rumpa)
- Step/Core 75 min (Kondition, balans, mage&rygg)
- Simma
- Spinning/ Core 90 min (Kondition, mage&rygg)
- Bodybalace (Avslappning, rörlighet&styrka)

Ja, när jag kom på vad det är som jag vill hinna med på en vecka så insåg jag att det är alldeles för få dagar i en vecka! Varför kan en vecka inte ha nio dagar istället? Det hade varit perfekt! Nej, jag kommer helt enkelt inte hinna med detta, och kommer framförallt inte orka med det. Får se till att gå på lite olika pass olika veckor helt enkelt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig äcklig och varm. Sen måste jag försöka plugga lite, fast, jag vill inte.. Känner att det skulle vara skönt att ta studenten nu till sommaren! Motivation tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0