BLOMMANDE VÅR


Igår så storhandlade jag, mamma och lillebror och vi dök bland annat upp på Blomsterlandet där jag köpte mig en blommande pelargon (Mårbacka)! Lite mer vårkänslor nu och underbar värme. Jag var helt svettig igår när jag kom till skolan:P Och då cyklade jag bara i skinnjackan, OCH jag cyklade hem utan vantar OCH utan att frysa om händerna! - Och det brukar jag alltid göra. Bra jobbat klimatet!

På kvällen så gick jag och Thilde till Pontus där vi tittade på The Box och åt godis, och drack vatten. Sen kom jag hem och somnade med datorn på och vaknade vid nio av att den var på och fick stänga av den. Sen så somnade jag och jag har haft en skön sovmorgon! Vaknade än en gång av att solen var i ansiktet:P

Nu ska jag ut och gå med Stina, sen så blir det en god frukost. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0