FREDAG

Kul att många har tittat in på bloggen just idag, hur kan det komma sig? Tyvärr så har jag fortfarande inga bilder att lägga upp, hårddisken är ju inte änns i datorn så jag ska inte änns försöka hitta någon heller för den delen. För övrigt så är jag trött, väldigt trött. Har sovit lite hos Thilde, skönt att ligga i en säng!! Nu har jag kommit hem och ska lägga mig i soffan igen, som alltid. Den fungerar bra någon natt, men inte sju dagar, som det snart har varit.

Imorgon så ska jag försöka måla lite och sen hoppas jag att jag kan flytta in på rummet, trots att vi måste beställa en tapetrulle till. Att allt ska behöva ta en sån tid.... Har lust att ringa hit Willy och gänget, det hade varit mycket uppskattat. Då hade de kunnat köpa hur mycket tapeter som helst, ja de skulle aldrig ta slut.

Ja ja, det ser bra ut på rummet. Golvskydd, skrivbord i mitten, fönsterbräda på golvet och lite lister här och var men annars så ser det kanon ut! Ja, sen saknas det ju ungefär 50*150 cm i tapet på fondväggen vilket är lite surt, men så är det. Tur att jag har någon tapet alls, hehe.

Nej, jag skulle ju sova. Får försöka göra det nu, det blev inte så mycket sömn inatt då jag drack 2 liter vatten innan jag gick och la mig vilket resulterade en mycket sömning Julia på morgonen... När klockan var halv åtta så gav jag upp. Då orkade jag inte tvinga mig själv att somna om, ännu en gång.

Nu kom Stina upp och tycker nog att jag också ska krypa ner så att vi kan mysa lite tillsammans. Jag tycker dock inte att det är lika mysigt att hon först slickar sig i rumpan och sen vill pussa mig i ansiktet, mmhh.. Men men, det gäller att vara tacksam. Nu ska vi sova. Godnatt, hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0