FRÖKEN SUNSHINE


Godmorgon! Igår så somnade jag lagom gott med Stina på mig! Bilden är dock gammal men hon låg på mig minst lika mycket igår. Jag avbokade mig nyss från Easyline som jag skulle gå på klockan 10.30 egentligen. Känner att det är så fint väder så jag ska se till att vara ute idag istället. Gå en lång runda med Stina till exempel=)

Sen ska jag försöka måla lite som sagt, sen ska jag städa hos grannen också... Skönt att ha någonting att göra med andra ord, he he. Sen måste jag plocka undan här lite i allrummet där mitt rum befinner sig just nu. Kläder ligger överallt, och två godispåsar. Mycket märkligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillaret

SV: jag ha ingen aning hur jag fick så många som kollade min blogg :)

2010-03-13 @ 11:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0