GODMORGON!

Ligger fortfarande i sängen och tittar runt lite på internet samtidigt som jag lyssnar på Hoffmaestro. Vill verkligen till Evedal den där dagen i maj så att man får träffa dem och alla andra band... Får se till att snacka ihop mig med de inblandade lite mer kanske så att det blir av! :)

Nu har jag vaknat i alla fall och jag har sovit väldigt oroligt inatt!... Har säkert drömt hundra olika saker och bland annat om Thilde, så nu ser jag fram till när hon loggar in på msn så jag kan dubbelkolla om min dröm var sann! Spännande... Nu ska jag äta frukost, ciao!

Kommentarer
Postat av: linn

hihi okej! :)



har du något bra skräckfilms tips? :)

2010-03-20 @ 11:39:06
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0